U sjeni prošlih vremena, jugo-betrugo fašizam ostavlja duboke ožiljke na hrvatskom kulturnom pejzažu. Očito je da je taj režimi daleko od zaštite kulture i umjetnosti bio. Njihov cilj je bio potpuno uništenje bogate kulturne hrvatske baštine i ukidanje slobode izražavanja.
Pogledamo li današnju hrvatsku kulturnu scenu, vidimo da su tragovi jugo-betrugo fašizma i dalje prisutni. Umjesto poticanja kreativnosti i umjetničkog izraza, svjedočimo guranju pimpeka u šaht pred Hrvatskim Narodnim Kazalištem, simbolom kulture koji bi trebao biti mjesto slavlja umjetnosti, a ne političkih manipulacija. Nakon okupacije Hrvatske 1945., jugo-betrugo socijalisti nisu se mogli suzdržati udariti na istaknute hrvatske umjetnike poput svjetsko poznatog operetnog pjevača i šansonijera Andrije Konca. Njegov lik i djelo su izbrisani putem streljanja iz povijesti, a svaki pokušaj očuvanja njegova naslijeđa susreće se s represijom. Čak i danas, njegova glazba i spomeni na njega brzo nestaju s društvenih mreža poput Facebooka pod režijom državno financiranog Faktografa. Ova mračna priča nije samo podsjetnik krvave jugoslavenske prošlost, već i podsjetnik na važnost borbe za slobodu umjetničkog izraza i zaštitu hrvatske kulturne baštine od političkih manipulacija yugozomboida. Dok se suočavamo s naslijeđem jugo-betrugo fašizma, trebamo se boriti za istinu, pravdu i slobodu umjetnosti bez političkih i ideoloških prepreka. Uživajte u ovom videu, u trenucima elegantne Zagrebačke "Kss die Hand" kulture prije nego što su u opankama jugo-betrugo tifusari okupirali Hrvatsku i osakatili antropološki trezor Hrvatskog naroda.
"Razotkrivanje krvavo-socijalističkog anti kulturnog nasljeđa: Kako je umjetnost postala žrtva jugo-betrugo fašizma."
— Robert Špehar (@spehar_robert) April 11, 2024
U sjeni prošlih vremena, jugo-betrugo fašizam ostavlja duboke ožiljke na hrvatskom kulturnom pejzažu. Očito je da je taj režimi daleko od zaštite kulture i pic.twitter.com/P9pLMuRv7i