Našem odličnom timu kolumnista pridružio se i Robert Špehar.
Poduzetnik, marketinški stručnjak, projektant i savjetnik, geostrateški analitičar, vlasnik Apart Hotela, grafičar, fotograf, designer, fitness instruktor, dressman, maneken, model, event manager, DJ, visual DJ i mogli bismo još nabrajati. Robert je 100 u 1 po pitanju kreativnosti i talenata. Proputovao je svijet i ima veliko iskustvo u modnoj i event industriji. Čak je jedno vrijeme bio i frontmen svjetski popularne pop grupe 90-ih E-rotic.
Rođen je u Stuttgartu gdje je i odrastao, a kao dijete roditelja iz Hrvatske želio se ipak na neki način vratiti svojim korijenima i genima kamenima svojoj Hrvatskoj, koju jako voli! Jako je povezan s Hrvatima u dijaspori i često je znao u emisijama naglašavati ključnu važnost dijaspore za boljitak Hrvatske.
Robert ima istančanu intuiciju za povezivanje slagalice uz brzu kombinatoriku što čini veću sliku i na osnovu toga može vrlo lako predvidjeti sljedeće korake. Dosta se borio protiv cenzure u medijima, vodio je kampanju našem generalu Željku Glasnoviću, gostovao je u mnogim emisijama pa tako i u popularnom Podcast Inkubatoru kojeg vodi naš Brođanin Ratko Martinović.
Međutim, ono što Robert strastveno prati je geopolitika, ekonomija, ideologija i agenda i to tako da je uvijek nekoliko koraka ispred. Tu dalekovidnost koristi uspješno za svoje osobne investicije i poslovanje. Često možemo svjedočiti kako mainstream mediji dosta kasne s vijestima koje je Robert već odavno objavio na svojim društvenim profilima i Telegram kanalima gdje nema cenzure. Kada govorimo o važnosti i kvaliteti vijesti, Robert je uvijek na pravom izvoru informacija.
Do nedavno su se te vijesti činile kao "teorija zavjere", a danas itekako možemo vidjeti da se puno toga obistinilo o čemu je Robert pisao. Zato će biti jako zanimljivo nastaviti pratiti njegove kolumne na našem portalu CRONA.hr pod nazivom "Budućnost ekonomije, ideologije i agende: Pogled unaprijed".
Prepustite se čaroliji njegovih misli jer slijedi uzbudljivo putovanje u nepoznato poznato. Zašto ipak poznato: Jer Robert konzumira svakodnevno 2 do 3 sata širokog spektra informacija nakon čega slijedi duboka analitika, kako bi dobio što precizniji rezultat na razna pitanja koja se tiču budućnosti vezano uz ekonomiju, zdravlje, geostrateška kretanja itd.