Diskonter Action najavljuje ulazak na domaće tržište: tisuće artikala, cijene od kojih konkurencija strahuje
Hrvatsko tržište iduće godine dobiva novog velikog igrača – nizozemski diskonterski lanac Action, poznat po izrazito niskim cijenama i statusu jednog od najbrže rastućih maloprodajnih brendova u Europi. U mnogim zemljama nazivaju ga i “ubojicom cijena”, a uskoro će svoje prve kupce imati i u Hrvatskoj.
Action trenutačno posluje u više od 3000 trgovina diljem Europe, a kupce privlači nevjerojatno širokom ponudom – više od 6000 proizvoda, od kojih je velika većina jeftinija od 2 eura. Asortiman obuhvaća 14 kategorija, od kućanstva i kozmetike do multimedije, igračaka, alata i hrane s dugim rokom trajanja. Hrvatska inačica njihove službene web-stranice već je aktivna.
Ulazak Actiona značajno će prodrmati tržište neprehrambenog diskonta, gdje trenutačno dominiraju Pepco, Tedi i KiK, a djelomično i Pevex. Da misle ozbiljno, svjedoče i prvi oglasi za posao – traže voditelje i asistente voditelja poslovnica, prije svega za Zagreb i Varaždinsku županiju.
Prve trgovine trebale bi se otvoriti u već postojećim retail parkovima: Park & Shop Sesvete te Stop Shop Ivanec. Prema svemu sudeći, Action neće ulagati u gradnju vlastitih objekata nego će se širiti kroz dostupne prostore u trgovačkim centrima.
Iako tvrtka još nije službeno potvrdila broj lokacija, neslužbene informacije govore kako bi tijekom prve godine u Hrvatskoj mogli otvoriti oko deset prodajnih mjesta. To bi moglo potpuno promijeniti dinamiku domaće maloprodaje i otvoriti novo poglavlje borbe za kupce osjetljive na cijene.
Hoće li Action postati novi hit među hrvatskim kupcima – uskoro ćemo saznati.