Europa i svijet

Sramota u Americi se nastavlja: Nike otvara kampanju za ženske grudnjake koje će predstavljati transvestit

Sramota u Americi se nastavlja: Nike otvara kampanju za ženske grudnjake koje će predstavljati transvestit

Nike se suočio sa sve većim negodovanjem žena zbog toga što je transrodna 'influencerica' Dylan Mulvaney promovirao odjeću tvrtke dok je "Burn Bra Challenge" pokrenut na TikToku.

Samoopisana "južnjačka mama" rekla je da je "umorna" od Nikea koji žene "nagurava uokolo" prije nego što je spalila svoj Nike sportski grudnjak i potaknula druge da se pridruže izazovu.

"Sve vi prave žene - mi smo u borbi svih borbi", rekla je žena koja se naziva "chatterbox.mama" na TikToku svojim više od 140.000 pratitelja u utorak, nakon čega ju je TikTok nepravedno blokirao.

”Od 1960-ih borimo se za pravo da budemo žene, rekla je.

”Nike, trebaš se sramiti, nastavila je TikTok influencerica.

”Odabrali ste malog dječaka bez grudi i s 'nečim' u hlačama da predstavlja prave žene.

TikTokerica je objavila: "Nike, završila sam s tobom."

”Nikad, nikad neću kupiti Nike proizvod dok sam živa, rekla je.

"I postoje milijuni i milijuni i milijuni žena poput mene."

Zatim je pozvala druge žene da "spale svoje Nike grudnjake... kao način pokazivanja naše solidarnosti i koliko smo ozbiljne da će nas prepoznati."

"Mi smo kraljice, vaši potrošači vas udaraju tamo gdje vas boli, a to vam je u džepu", rekla je.

”Izazivam svaku pravu ženu kojoj je muka od ovih gluposti. Ovo je sjajna noć za spaljivanje mojih Nike grudnjaka.

Zatim se vidi u videu kako stavlja dva grudnjaka svoje marke Nike u kamin pokraj bazena.

The Post je kontaktirao Mulvaneyja, TikTok influencera koji stoji iza ”Burn Bra Challengea i Nikea tražeći komentar.

Mulvaneyjevo sponzorstvo s Nikeom, Bud Lightom, Kate Spade i drugim brendovima razljutilo je mnoštvo, zbog opravdanih razloga jer slave ' ženu ' koja nije žena, odnosno, jedini razlog zbog kojeg je Dylan poznat i ' slavi ga se ' jer tvrdi da je ' žena '.

Megyn Kelly se obrušila na Mulvaney "bez grudi" zbog dogovora transrodne influencerice na društvenim mrežama da predstavi sportske grudnjake za Nike.

"Nike sada sponzorira Dylana Mulvaneyja za j*beni sportski grudnjak", rekla je Kelly tijekom izdanja "The Megyn Kelly Show" u utorak na SiriusXM-u.


Megyn Kelly osudila 'bez grudi' Dylana Mulvaneyja zbog reklama za sportski grudnjak Nike za žene.

”Žao mi je, Dylan nema grudi.

"Dylan je uzimao neku vrstu hormona koji je Dylana pretvorio u neke... Ne znam što se tamo događa, ali to nisu grudi."

"A Dylan ne treba nikakav grudnjak - a kamoli sportski grudnjak", kaže Kelly.

Mulvaney, TikTok influencer s više od 10 milijuna pratitelja koja je tijekom pandemije COVID-a iz muškarca postala 'žena', nedavno je počeo promovirati Nike i Bud Light proizvode na svojim računima na društvenim mrežama.

Prošli je tjedan otkrio svoje plaćeno partnerstvo s Nikeom pozirajući u sportskom grudnjaku.

Objave je vidjelo njegovih 2 milijuna pratitelja na Instagramu.

"Upozorite medije - ulazim u svoju eru vježbanja", napisao je Mulvaney.

"Razlog zašto mislim da sam tako... laka sam meta je zato što sam nov u ovome", rekao je Mulvaney.

”Mislim da je puno teže napasti trans ženu koja to radi već 20 godina. Mislim da možda misle da sa mnom postoji neka šansa Ali koji je njihov cilj

”Ti ljudi me ne razumiju i sve što tada napravim ili kažem nekako se izvuče iz konteksta i koristi protiv mene i to je tako tužno jer sve što pokušam iznijeti je pozitivno. Pokušavam se povezati s drugima koji me možda ne razumiju. To je da se ljudi smiju ili da se dijete osjeća viđenim."- izjavljuje Dylan.

[sexypolling id="5"]