foto: Screenshot službene stranice/senor.hr
Ništa nas danas više ne može iznenaditi, pogotovo kad vidimo kakve se sve stvari proizvode i prodaju. Ipak, jedna hrvatska tvrtka uspjela je podići ljestvicu originalnosti – lansirala je prvi poznati parfem za stopala.
Zagrebačka kreativna agencija Señor, poznata po odvažnim kampanjama i inovativnim autorskim projektima, ponovno je iznenadila javnost; ovoga puta parfemom za stopala. Da, dobro ste pročitali. Fussnota je prvi parfem na svijetu namijenjen isključivo stopalima i hrvatski je proizvod.
Kako piše portal CroatiaWeek, u povodu obljetnice rada više od deset godina, tijekom kojih su doslovno i figurativno "izuvali klijente iz cipela", Señor je odlučio svoju kreativnost pretočiti u olfaktivni oblik. Fussnota je rezultat višemjesečne suradnje sa zagrebačkom mirisnom kućom Sortilège Olfactive Arts, specijaliziranom za "posebne" parfeme.
"Fussnota simbolizira onaj osjećaj kad vas nešto toliko oduševi da ostanete bosi," poručuju iz Seňora. "Zato smo napravili parfem baš za te trenutke za stopala."
Miris je zamišljen kao šetnja bosim stopalima kroz svježe pokošenu travu, uz note bergamota, limunskog biskvita na dekici za piknik i laganog drijemeža pod suncem u sjeni cedra. Opuštajuće, osvježavajuće i neobično što je idealno za bosonoge prilike ili kada ne trebate ništa raditi.
Iva Kaligarić, strateginja i suvlasnica agencije, ističe da je Señor ovim projektom prvi put zakoračio u svijet mirisa. "Obično stvaramo vizualnu, verbalnu ili auditivnu komunikaciju, no ovoga puta odlučili smo istražiti i mirisni identitet. I, naravno, pritom se dobro zabaviti."
Kreativni direktor Jurica Ćorluka dodaje: "Danas je najgora stvar biti lako zanemaren. Najdraže ideje su mi one koje balansiraju između genijalnog i totalno ludog. Fussnota je točno na toj crti."
Za izradu mirisa bio je zadužen Tomislav Kordić iz Sortilègea, koji potvrđuje da je suradnja sa Señorom bila prirodna: "Obje strane njeguju ručni, autorski pristup i bježe od mainstreama. Ovaj spoj bio je neizbježan."
Posebna pažnja posvećena je i pakiranju parfema, s reflektirajućim folijama i reljefnim teksturama koje potiču na dodir, čime je stvoren kompletan multisenzorni doživljaj. "Señor ne prati trendove u luksuznom tisku, oni ih stvaraju," kaže Anja Macan iz tiskare Atelier Macan, koja je realizirala ambalažu.
Zanimljiva priča koja dolazi upravo iz Hrvatske.