Poduzetništvo

Rasprodana osječka konferencija financijske pismenosti oduševila posjetitelje

Rasprodana osječka konferencija financijske pismenosti oduševila posjetitelje

Rasprodana subotnja konferencija osobnih financija za koju se tražila ulaznica više, oduševila je okupljene, a teme obračunavanja troškova po karticama, potrošačkih prava i obveza banaka te povećanje osobne kreditne sposobnosti potakle su veliki interes i otvorile mnoga druga pitanja.

Nakon Zagreba i Splita, Konferencija financijske pismenosti Toni Milun 2.0 stigla je i do slavonske metropole. Osječka konferencija održana je u Cinestaru Osijek pod svečanim pokroviteljstvom Ministarstva financija.

Teme financijske održivosti, pametnog investiranja i upravljanja novcem zainteresirale su slavonsku publiku na prvom danu koji je bio posvećen poslovnim financijama, dok je subotnja konferencija osobnih financija bila rasprodana tri dana unaprijed.

''Stvarno sam ugodno iznenađen, prvi dan skoro popunjen, drugi dan osobne financije rasprodane, tako da je ovo dokaz da se u Slavoniji itekako može organizirati konferencija i da postoji interes. Veliki naglasak osječke konferencije stavili smo na investiranje, a svi mladi i oni koji žele ulagati imali su priliku saznati osnove kako bi već danas mogli određeni iznos uložiti za svoju budućnost. Iduća je Rijeka, tako da pozivam sve na Kvarneru i okolici da nam se pridruže ovoga vikenda'',kazao je Toni Milun.

Prvi dan konferencije bio je namijenjen obrtnicima i poduzetnicima koji su na zanimljivom predavanju Veronike Galić mogli saznati kojih je to desetnajskupljih računovodstvenih pogrešaka, aMilan Peterka i Tihana Marković iz Centra za poduzetništvo Osijek objasnili su koje financijske instrumente koristiti za financiranje projekata. Odgovor na aktualno pitanje današnjice, kako pomoći svojim radnicima u ostvarenju bolje mirovine, prisutni su mogli saznati na interaktivnoj radionici pod vodstvom Tamare Vrhovec Sekč.

Rasprodana subotnja konferencija osobnih financija za koju se tražila ulaznica više, oduševila je okupljene, a teme obračunavanja troškova po karticama, potrošačkih prava i obveza banaka te povećanje osobne kreditne sposobnosti potakle su veliki interes i otvorile mnoga druga pitanja.

Tajne uvoda u investiranje otkrila je Sandra Ferenčak, poznata financijska blogerica i stručnjakinja u korporativnim financijama koja se osvrnula na same početke procesa investiranja, odnosno gdje i kako rasporediti novac. Kako uz Google jeftinije kupovati i štedjeti objasnio je Miloš Dimić, stručnjak za performance marketing te se osvrnuo na Google i načine na koje od nas prikuplja podatke. Zanimljivo predavanje održala je i Yetunde Kristina Škorić na temu povećanja kreditne sposobnosti i dobivanja povoljnijeg kredita.

''Ovo je odlična prilika za sve naše građane da osvijeste kako u banci postići bolje uvjete, bolje kamatne stope, kako bi odabrali pravi oblik kredita i uštedjeli desetke tisuća eura. Publika je danas bila divna, dvorana puna i drago mi je da kod ljudi postoji veliki interes za ovu jako važnu temu'',kazala je mlada magistrica ekonomije.

Za sve posjetitelje Julius Meinl osigurao je kavu u pauzama, Mlinar je pripremio posebne pakete za ručak, a za ledeno osvježenje pobrinula se voda Leda. Organizator konferencije agencija je Meritum koja vodi projekte Tonija Miluna i Vrh komunikacije iz Splita.

Pogledajte galeriju slika iz Osijeka (foto by CRONA.hr):

{gallery}vijesti/toni-milun-osijek{/gallery}